Politica de retur si rambursare
Ordonanța de urgență nr. 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, pentru asigurarea unui nivel înalt de protecție a consumatorilor și o bună funcționare a pieței. Pentru că SKINMED CENTER acordă un deosebit respect drepturilor dumneavoastră, vă pune la dispoziţie prezenta POLITICĂ DE RETUR.
Conform art. 9 din Ordonanţa de urgenţă, aveţi dreptul ca în termen de 14 zile calendaristice de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returnaţi, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Întrucât reglementează drepturile ce decurg dintr-un contract la distanţă, termenul de 14 zile calendaristice este un răgaz care vă permite analizarea produsului şi nu folosirea gratuită a acestuia. Conform art. 16 lit. e din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale, furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de către consumator. Aşadar, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeaşi stare în care vi le-am livrat, inclusiv ambalajul. De aceea, vă rugăm să aveţi în vedere că NU se acceptă la retur produsele care sunt testate/încercate, care au ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă orice fel de modificare fizică (zgârâieturi, lovituri, etc). Noi vă expediem produsul în forma în care a venit de la producător (cu/fără sigiliu), însă în cadrul procedurii de verificare pentru retur se va analiza dacă produsele au suferit modificări şi, în caz afirmativ, returul nu va fi acceptat. Aceste produse vă vor fi returnate prin curier, cu plata ramburs.
Dacă însă produsul nu a suferit nicio modificare fizică şi doriţi să-l returnaţi, vă rugăm să respectaţi umătorii paşi:
Pasul 1) Informaţi-ne cu privire la intenţia de a returna produsul achiziţonat prin următoarele modalităţi:
- prin completarea formularului de retur şi ataşându-l unui email la adresa office@skinmedshop.ro; sau prin intermediul contului dvs. online – optiunea „Retur Produse”
- telefonic, la numarul 0769996648, iar colegii noştri vă vor informa cu privire la etapele pe care trebuie să le urmaţi;
- printr-un email la office@skinmedshop.ro cu subiectul „Cerere de retur”, prin care să ne aduceţi la cunoştinţă solicitarea de retur a produsului pe care îl consideraţi neconform. Pentru identificare, vom avea nevoie de numele complet şi corect, adresa de e-mail folosită pentru înregistrarea contului, numărul comenzii/ numărul şi data facturii.
Foarte important este să ştim dacă vă doriţi să înlocuiţi produsul cu un altul existent în stoc sau dacă doriţi să vă returnăm contravaloarea produsului.
În cazul în care cererea îndeplineşte condiţiile obligatorii de aplicare pentru produsele achiziţionate, în maxim 48 de ore veţi fi contactat fie prin e-mail, fie telefonic, pentru a confirma procedura de retur.
Pasul 2) Solicitaţi curierului preluarea coletului sau aduceţi-l personal la sediul nostru?
Dacă aţi ajuns la acest pas, vă rugăm să luaţi legătura cu furnizorul de servicii de curierat în vederea preluării coletului. Conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanţă, veţi suporta costurile de transport. Subliniem faptul că vor fi refuzate coletele expediate cu plata transportului la SKINMED SHOPONLINE.
Coletul va conţine produsul pe care doriţi să îl returnaţi, ambalat corespunzător, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, într-un ambalaj perfect închis cu bandă adezivă. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoţit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat, iar dacă aţi cumpărat mai multe produse de același fel și vreţi să le returnaţi pe toate, asiguraţi-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. Ataşaţi în colet şi cererea de retur completată şi semnată.
Partenerii noştri de la TOYA CURIER pot fi contactaţi pentru a prelua coletul la numărul 0758888660 sau 0359808888. Nu se acceptă retururi efectuate prin Poşta Romana sau alt curier.
Pasul 3) Ridicarea coletului
Veţi fi contactat de către curier în aceeaşi zi sau în ziua imediat următoare, pentru expedierea coletului. Va trebui să achitaţi contravaloarea expedierii şi să trimiteţi coletul la următoarea adresă:
SKINMED CENTER S.R.L.
Bucureşti, Piaţa Alba-Iulia, Nr 2, Tronson 1, Bl I1, Sector 3
Număr contact: 0769996648
Dacă optaţi pentru returnarea personală a coletului, vă aşteptăm la adresa noastră menţionată mai sus, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de dumneavoastră înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Pasul 4) Recepţia cantitativă şi calitativă a produselor returnate
Odată coletul ajuns la noi, el va fi analizat de către personalul responsabil de recepţia cantitativă şi calitativă a produselor returnate. Vă asigurăm că acest proces va îndeplini toate rigorile legii, verificându-se dacă produsul returnat îndeplineşte condiţiile de retur mai sus enumerate. Vă vom contacta telefonic sau prin email, pentru a vă aduce la cunoştinţă rezultatul procesului de recepţie, în maxim 48 de ore de la primirea produsului. Dacă nu vor fi întrunite aceste condiţii, produsul returnat vă va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina dumneavoastră.
Pasul 5) Vă restituim banii sau vă înlocuim produsul
Dacă aţi optat pentru rambursarea sumei, iar produsul pe care l-aţi returnat îndeplineşte condiţiile de retur, vă vom restitui orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât tipul de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Banii vor fi vizibili în contul indicat de dumneavoastră în Formularul de Retur în maxim 30 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge fizic la noi.
În cazul în care doriţi înlocuirea produsului, iar acesta îndeplineşte condiţiile de retur, vă vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii şi expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit va fi suportat de dumneavoastră, dacă nu sunt întrunite cuantumul de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit (valoarea produsului/produselor să fie mai mare de 200 lei).
Cerere de retur anulată
Dacă v-aţi răzgândit şi nu aţi predat coletul curierului sau acesta, deşi v-a contactat de două ori, nu a reuşit să vă găsească, cererea dumneavoastră de retur va fi anulată.
Cookie Policy
Effective Date: 30-Oct-2022
Last Updated: 30-Oct-2022
What are cookies?
How do we use cookies?
Tipuri de Cookie Folosite
Schimbă preferințe Cookie
Setări CookieVă puteți modifica oricând preferințele pentru cookie-uri făcând clic pe butonul de mai sus. Acest lucru vă va permite să revedeți bannerul de consimțământ pentru cookie-uri și să vă schimbați preferințele sau să vă retrageți imediat consimțământul.
În plus, diferite browsere oferă diferite metode de blocare și ștergere a cookie-urilor utilizate de site-uri web. Puteți modifica setările browserului dumneavoastră pentru a bloca/șterge cookie-urile. Mai jos sunt enumerate linkurile către documentele de asistență despre cum să gestionați și să ștergeți cookie-urile din principalele browsere web.
Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/32050
Safari: https://support.apple.com/en-in/guide/safari/sfri11471/mac
Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/topic/how-to-delete-cookie-files-in-internet-explorer-bca9446f-d873-78de-77ba-d42645fa52fc
If you are using any other web browser, please visit your browser’s official support documents.